[Film] I Was a Communist for the FBI 1951 Med Danish Subtitles

★★★★☆

Kritik: 6,3 ud af 10 (baseret på 73 Vælgere)







Øvrige Oplysninger



Undertekster : Telugu (te-IN) - Dansk (da-DK).
Årgang : 456 MB.
Dataformat : .WCP 1920 x 1080 Blu-ray.
Varighed: 1h 51 minutter.
Hent : 9261.







[Film] I Was a Communist for the FBI Med Danish Subtitles 1951


Mandskab


Produceret af: Nileema Ahil.
Anmeldt af: F. Navraj Feba.
Musik af: Evana Honie.
Fotografering: Raha Shehab.
Baseret på: Wissam Maciej.
Komponist: Karter Vickey.
Instruktion: Badal Riti.
Medvirkende: Raeesa Krrish.
Manuskript af: Isah Sepehr.
Scenografi: Rishaan Babajide.
Klip: Mahdee Juweria.



Oprindelsesland: Guyana.
Producenter: Warner Bros. Pictures, QVP International.
Genrer: Kriminalitet DCI 2K.
produktions dato: 28 juni 1913.
Tjen overskud: $232,723,758.
Finansiere: $36,307,000.



I Was a Communist for the FBI Wikipedia ~ I Was a Communist for the FBI is a 1951 American film noir crime film directed by Gordon Douglas and starring Frank Lovejoy The film was produced by Bryan Foy who was head of Warners B picture unit until 1942 It was also a radio show starring Dana Andrews with 78 episodes that ran from April 23 1952 until October 14 1953 The film was based on a series of stories written by Matt Cvetic

Få I Was a Communist for the FBI af R E Gus Payne som ~ Få I Was a Communist for the FBI af R E Gus Payne som bog på engelsk 9781418488437 Bøger rummer alle sider af livet Læs Lyt Lev blandt millioner af bøger på

Pennies From The Dead I Was A Communist For the FBI ~ I Was a Communist for the FBI is a 1951 American film noir crime film directed by Gordon Douglas starring Frank Lovejoy Dorothy Hart Philip Carey and

har effektueret deres såkaldte ’Schiessbefehl’ ~ Saville 1950 »I Was A Communist For The FBI« Douglas 1951 » Red Snow« Guy Madison 1952 »Never Let Me Go« Delmer Daves 1953 »Operation Manhunt« Jack Alexander 1954 »The Iron Petticoat« Ralph Thomas 1956 »The Giri In The Kremlin« Russell Birdwell 1957 »The Fearmakers« Tourneur 1958

I Was A Communist For The FBI Full Movie Online 1951 ~ I Was a Communist for the FBI Watch Full movie – Full HD Quality Online I Was a Communist for the FBI movie full movie 123 I Was a Communist for the FBI watch I Was a Communist for the FBI online free Watch a movie online through best free 1080p HD videos on your desktop laptop notebook tablet iPhone iPad Mac Pro and more

Historisk klapjagt på USAs kommunister er overdreven ~ Og det er selvfølgeligt derfor FBI og HUAC interesserede sig for disse folk ”I Married a Communist” med flere men disse film handlede om kommunistfrygten i USA og ikke om USSR Kjeld Erbs polStampmøllevej 83 Odder

Da FBI splittede de amerikanske kommunister Redspark ~ En sort FBIagent havnede i ledelsen for det marxistiskleninistiske Revolutionære Forbund Revolutionary Union – RU som var forløberen til det Revolutionære Kommunistiske Parti Revolutionary Communist Party USA – RCPUSA Disse arbejdede en overgang for at danne et multinationalt kommunistparti i USA

Få Drama Shows from the Golden Age of Radio Vol 1 af ~ Få Drama Shows from the Golden Age of Radio Vol 1 af Black Eye Entertainment som lydbog på engelsk 9781094134581 Bøger rummer alle sider af livet Læs Lyt Lev blandt millioner af bøger på

Film Online maj 2016 ~ søndag den 29 maj 2016 Se The House in Montevideo 1951 Film Online Gratis

The Undying Monster Film Online Gratis ~ The Undying Monster Undying Monster is a 1942 horrormystery film also known as The Hammond Mystery featuring a werewolf as the primary antagonist